سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود راه مناسب از مهمترین مشکلات نمایشگاه بین‌المللی قم است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی قم می‌تواند برند اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای استان شود، گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های نمایشگاه بین‌المللی، نداشتن راه مناسب از طرف تهران بوده و باید مسیر آن از آرامستان جدا شود.

روح الله امرالهی در دیدار با مسئولان نمایشگاه بین‌المللی قم بر نقش نمایشگاه قم در توسعه سرمایه‌گذاری در استان قم تأکید کرد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی قم می‌تواند برند اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای استان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بر انجام برنامه‌ریزی بلندمدت برای رونق نمایشگاه بین‌المللی تأکید کرد و افزود: نمایشگاه بین‌المللی بارانداز مهمی برای اقتصاد و تجارت استان قم بوده و باید از این فرصت بهترین بهره‌برداری را ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در این جلسه رفع معضلات نمایشگاه را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های نمایشگاه بین‌المللی نداشتن راه مناسب از طرف تهران بوده و باید مسیر آن از آرامستان جدا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بهسازی مسیر نمایشگاه فضاسازی محیط پیرامونی آن را نیز مطرح کرد و گفت: نیاز داریم با سرعت بخشی در واگذاری زمین و فراهم‌کردن شرایط حضور سرمایه‌داران در معرفی ظرفیت‌های قم به جهان تمام دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند.

 امرالهی یکی از راه‌های رونق نمایشگاه را ساخت فرودگاه دانست و بیان کرد: ایجاد یک هاب حمل‌ونقلی کامل کمک می‌کند تمام ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شهر قم مورد بهره‌برداری قرار گرفته و رونق اقتصادی مطلوبی در استان به نفع مردم رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان یادآور شد: مدیریت شهری و شورای شهر آمادگی همکاری با مسئولان نمایشگاه برای سرعت بخشی در تکمیل و فضاسازی نمایشگاه را داشته و امیدواریم این تعامل در تسریع و رونق سرمایه‌گذاری در استان بینجامد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.