سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۳ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی در مدارس قم توزیع شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ۵۳ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، ورزشی و هنرستانی در مدارس استان توزیع شد.

علیرضا رحیمی روز دوشنبه در حاشیه آیین ارسال کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان، با اشاره به آمادگی قم برای سال تحصیلی جدید گفت: در این استان میزبان ۳۱۵ هزار دانش‌آموز، در قالب یک‌هزار و ۶۳۳ مدرسه هستیم که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش یافته‌است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم عنوان کرد: در همین راستا در روز ۲۷ شهریورماه مانور بازگشایی مدارس در مقاطع ابتدایی و روز ۲۸ شهریورماه در مقاطع متوسطه اول، دوم و هنرستان‌ها برای آمادگی کامل مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این مانور در راستای تجهیز امکانات مدارس است که استان قم در این زمینه خوش درخشیده است؛ لذا قریب به ۵۳ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی در مدارس استان توزیع شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم نیز گفت: تجهیزات مذکور با هماهنگی کامل آموزش‌وپرورش و با توجه به خواست مدارس خریداری شده و از اتفاقات بسیار ارزشمند، خرید تجهیزات آزمایشگاهی است که در زمره این تجهیزات قرار می‌گیرد.

احمدرضا اجتهادی افزود: تا آغاز سال تحصیلی جدید ۱۳ پروژه آموزشی تکمیل شده و در اختیار دانش‌آموزان استان قرار می‌گیرد که معادل با ۱۰۰ کلاس است.

معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش قم نیز گفت: با توجه به سند تحول بنیادین، تصمیم گرفته شد قسمتی از فضای نشاط مدارس با تجهیز امکانات فراهم شود.

علی یزدی افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، چهار میلیارد تومان تجهیزات و ملزومات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان قم در قالب طرح کاروان مهر امام رضا (ع) توزیع می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.