سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرم مطهر امامزاده صالح (ع) با حضور کارشناسان اورژانس غبارروبی شد

به مناسبت چهل و نهمین سالروز تاسیس اورژانس تهران، حرم مطهر امامزاده صالح (ع) با حضور کارشناسان اورژانس غبارروبی شد.

به مناسبت چهل و نهمین سالروز تاسیس اورژانس تهران، با حضور محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران به همراه تعدادی از مسئولان و کارشناسان این سازمان، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، کارشناسان اورژانس ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

شروین تبریزی ٬ روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در چهل و نهمین سالروز تاسیس اورژانس تهران، قلبمان مملو از افتخار و سپاسگزاری است. نیم قرن از آن روز که اورژانس تهران با هدف نجات جان همشهریان عزیزمان تاسیس شد، می‌گذرد. در طول این سال‌ها، همکاران پرتلاش و فداکار ما شبانه‌روز و در هر شرایطی، با تمام وجود برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده‌اند.

او افزود: ما در اورژانس تهران، افتخار می‌کنیم که در سخت‌ترین لحظات زندگی مردم، در کنارشان بوده‌ایم. از حوادث بزرگ گرفته تا کوچک‌ترین اتفاقات، همواره آماده خدمت‌رسانی بوده‌ایم. در حالی که دیگران در روز‌های تعطیل و اعیاد همچون عید نوروز در کنار خانواده‌های خود بودند، ما با افتخار در کنار مردم ایستادیم و به وظیفه انسانی خود عمل کردیم.

تبریزی گفت: احساس غرور و افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم به بسیاری از همشهریان عزیزمان زندگی دوباره ببخشیم و لبخند را بر لبانشان بنشانیم. حیات بخشیدن به یک انسان، بزرگ‌ترین پاداشی است که می‌توان تصور کرد و ما به این افتخار می‌کنیم.

او گفت: در این روز فرخنده، از همه همکاران عزیز و فداکارم که با عشق و ایثار، جان خود را فدای خدمت به مردم کرده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین از خانواده‌های صبور آنها که همواره پشتیبان عزیزانشان بوده‌اند، سپاسگزاریم. از همه مردم شریف تهران که همواره قدردان زحمات ما بوده‌اند، تشکر می‌کنیم و به آنها اطمینان می‌دهیم که همچنان با تمام توان به خدمت‌رسانی ادامه خواهیم داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.