سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

نام نویسی بیش از ۲۰۰ نفر در پیش رویداد سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز

ثابت اقلیدی از ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ نفر برای شرکت در پیش رویداد سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با عنوان کارگاه «نوشتن برای شنیدن، ناداستان» در شیراز خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ نفر برای شرکت در پیش رویداد سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی با عنوان کارگاه «نوشتن برای شنیدن، ناداستان» در شیراز، اظهار کرد: این کارگاه آموزشی مورد استقبال کم‌نظیر نوجوانان، جوانان و همچنین اساتید و مدرسان داستان‌نویسی قرار گرفته است.

او گفت: کارگاه آموزشی (نشست) ادبی نوشتن برای شنیدن، «ناداستان» یکی دیگر از پیش رویداد‌های سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است که فردا عصر در سینما فرهنگ در شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی علاقه‌مندان به هنر داستان‌نویسی و تولید آثار رادیویی مانند پادکست است

گفتنی است، این کارگاه تخصصی با حضور استاد احسان عبدی پور از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فردا دوشنبه ۲۶ شهریورماه در سالن سینما فرهنگی واقع در ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می‌شود که مخاطبان این برنامه نوجوانان، جوانان، دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نویسندگی و تولید پادکست است.

برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی به میزبانی شیراز نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ده‌ها پیش رویداد تخصصی با تأکید بر اهمیت برگزاری این جشنواره در سطح استان و همچنین معرفی و شناخت بهتر میراث ملموس و ناملموس به همه احاد جامعه برگزار شده است که روند برگزاری این پیش رویداد‌ها همچنان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.