مشاور معاون وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در استان فارس سطح انتظارات را بالا برده است، گفت: این استان مقصد و هدف گردشگری است و این جشنواره امسال به‌صورت بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود.

فریدون فعالی مشاور معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه هماهنگی برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز اظهار کرد: وقتی نام استان فارس در مقابل یک جشنواره می‌آید نه تنها سطح انتظارات بالا می‌رود بلکه در یک جلسه جشنواره‌ای ملی به بین‌المللی تبدیل می‌شود.

او گفت: فارس مقصد و هدف گردشگری است و این جشنواره امسال به‌صورت بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود.

فعالی ادامه داد: به‌طور حتم اگر استان فارس توان برگزاری این جشنواره را نداشت این جشنواره با چنین ابعادی در استان برگزار نمی‌شد.

او با بیان اینکه طی چند ماه اخیر اتفاقات خوبی در حوزه زیرساختی و سخت‌افزاری در استان فارس رخ داده است و همه مسئولان فرهنگی پای کار هستند، به بازدیدش از آماده‌سازی و بهسازی تالار حافظ شیراز برای برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: در حال حاضر انتطار ما این است که فارس در تولید محتوا نیز از ظرفیت‌هایش استفاده کند و می‌طلبد همه انجمن‌ها، صنوف و تشکل‌های مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری همچنین ارگان‌های فرهنگی، چون صداوسیما و کانون پروش فکری نیز به تولید محتوا اقدام کنند.

مشاور معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین از شهرداری شیراز خواست تا برنامه‌های خود را برای برگزاری پیش رویداد‌ها هر چه سریع‌تر ارائه کند و افزود: جا دارد از ظرفیت گروه‌های خارجی که به فارس سفر کردند و تولید محتوا داشتند استفاده کرد و این تولیدات را به نمایش بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار