سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۵ دفتر مشاوره راه زندگی در البرز

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان البرز خبرداد، از ابتدای امسال به ۷۷۵ خدمات مشاوره‌ای در مرکز راه زندگی ارائه شده است.

سعید افلاکی گفت: کلینیک مشاوره و روانشناسی"راه زندگی رز سفید" از ابتدای امسال تاکنون به ۷۷۵ نفر از مددجویان مورد حمایت این نهاد با بهره‌گیری از ۹ نفر از مشاورین مستقر خدمات ارائه داده است.

وی افزود در حال حاضر دفتر مرکزی کلینیک تخصصی مشاوره رز استان البرز در شهر کرج - ۴۵متری گلشهر - خیابان بهارشرقی و ۱۴ دفتر نیز در شهر‌های مختلف استان نیز تحت نظارت کلینیک مرکزی رز فعالیت می‌نمایند.

افلاکی با اشاره به اینکه به تازگی با استفاده از ظرفیت کتابخانه عمومی حافظیه یک دفتر دیگر در منطقه محروم اسلام آباد کرج راه‌اندازی شده خاطر نشان کرد: مراکز مشاوره و روانشناسی راه زندگی  در بخش‌های مشاوره خانواده، ازدواج، تحصیلی، کودک و نوجوان، مهارت‌های ارتباطی، زوج درمانی، روان سنجی و تست‌های روانشناسی، درمان اختلالات روانشناختی به مددجویان خدمات ارائه می‌دهند و در صدد هستیم با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها تعداد دفاتر مشاوره را افزایش دهیم.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه کلینیک مشاوره‌ای رز به دستگاه نوروفیدبک مجهز است گفت: مشاوره‌های ارائه شده در مراکز کلینیک رز در قالب چهره به چهره و گروهی ارائه می‌شود و در اثر خدمات تخصصی ارائه شده در این مراکز مشکلات و اختلالات مراجعین درمان و مسیر زندگی مددجویان بیمار در شرایط عادی قرار گرفته و به زندگی معمول بازگشته اند.

برچسب ها: مشاوره ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.