معاون سلامت اجتماعی بهزیستی کشور گفت: بیش از ۵۰۰ روانشناس و مشاور زیر نظر این سازمان در سراسر کشور به ارائه خدمات روانشناختی در حیطه مشاوره پیش از ازدواج ، خانواده ، زوج ، تربیت کودک و درمان اعتیاد می‌پردازند.

 

مهری السادات موسوی روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی استان البرز گفت: برای ارایه یک مشاوره خوب ایجاد فضای مناسب فیزیکی آرام که در ساعات متمادی ارائه خدمات انجام می شود حائز اهمیت است .

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بر لزوم داشتن رویکرد علمی، دقیق و هدفمند و با نگاه به وضعیت فرهنگی و اجتماعی در فرایند ارائه خدمات تاکید کرد.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد یک میلیون و ۶۸۸ هزار تماس موفق با خط ۱۴۸۰ در سراسر کشور برقرار شده و افراد تماس گیرنده از خدمات متخصصان در این زمینه بهره مند شده اند.

معاون سلامت سازمان بهزیستی کشور یادآورشد: با توجه به اینکه مشاوران خطوط ۱۴۸۰ حتی در تعطیلات رسمی، ملی و مذهبی در مرکز حضور فیزیکی دارند و به ارائه خدمات مشاوره می پردازند امیدوارم که در آینده ای نه چندان دور با ارتقاء امکانات ، امکان برقراری تماس در خارج از فضای فیزیکی و ارایه خدمات مشاوره میسر شود.

وی گفت :استان البرز با توجه سکونت قومیتهای مختلف از سراسر کشور از نقاط دارای آسیب پذیری بالای اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار