سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تحول در نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی شیراز

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهرداری شیراز خواستار ایجاد تحول در نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی این کلان‌شهر شد.

علیرضا اسکندری در آیین تکریم و معارفه رؤسای سازمان‌های مدیریت حمل و نقل مسافر و بار شهرداری شیراز که با حضور معاون و مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک برگزار شد، گفت: در بخش خرید ناوگان حمل و نقل اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و انتظار می‌رود در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده نیز تحولی ایجاد شود تا شهروندان از یک ناوگان حمل‌ونقل مناسب بهره‌مند شوند.

او با تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در ایام محرم و اربعین حسینی در مرز شلمچه تاکید کرد: امید است خدمت‌رسانی به شهروندان با حضور مدیران جوان حوزه حمل و نقل ادامه یابد تا در هفته حمل و نقل شاهد رونمایی پروژه‌های بزرگ به ویژه دوچرخه‌های اشتراکی و آغاز به کار سایت ۱۱۳ هکتاری سازمان حمل و نقل بار باشیم.

قائم مقام شهردار شیراز نیز در این آیین ضمن تقدیر از زحمات پیمان باباخانی رئیس اسبق سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و آرش نعمتی رییس اسبق سازمان حمل و نقل بار بیان کرد: با اهتمام شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر شیراز حوزه حمل و نقل که از مجموعه‌های گسترده و پر کار شهرداری می‌باشد به دست مدیران جوان با تفکرات و ایده‌های جدید سپرده شده است.

آرش فرج‌زاده گفت: این حوزه در چند سال اخیر با تحولات ویژه در نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی ناوگان و ایجاد زیر ساخت‌ها موفق حاضر شده و نکته مهم اینکه با توجه به چالش‌های اجتماعی در حوزه حمل و نقل مشکلی نداشیم و این نکته حاصل تلاش و درایت مدیران است.

قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به اینکه در حال حاضر باید به رفتار اجتماعی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی توجه داشته باشیم، ادامه داد: برای رسیدن به یک ناوگان جوان در سطح کشور تاکنون زحمات بسیاری انجام شده است، اما با اصلاح رفتار و ارتقای فرهنگ اجتماعی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت جلب رضایت شهروندان گام بزرگی را برمی‌داریم.

او، حرکت در مسیر مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک را امری ضروری در همه بخش‌های شهرداری دانست و افزود: تمامی فعالیت‌های عمرانی، شهرسازی و به ویژه اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل مسافر و بار باید در مسیر و هم راستای مطالعات حمل و نقل حرکت کند تا بهترین نتیجه را شاهد باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در ادامه این نشست به کارنامه قابل قبول مدیران سازمان‌های حمل و نقل مسافر و بار اشاره و ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران این حوزه یاد آور شد: در چند سال اخیر در این دو مجموعه هیچ خللی نداشتیم و در بحث نوسازی ناوگان و سرویس مدارس برای اولین بار در کشور اقدامات مطلوبی صورت گرفت.

هادی شه‌دوست شیرازی گفت: در حوزه حمل و نقل و ترافیک تقسیم مدیریتی انجام شد و انتخاب مدیران با تجربه از این مجموعه بزرگ و استفاده از تجربه مدیران سابق، قطعا تاثیرات مثبتی به دنبال خواهد داشت. 

او ادامه داد: امیدواریم اقدامات ویژه‌ای که توسط مدیران سابق این دو حوزه صورت گرفته است توسط مدیران فعلی ادامه‌دار و نتیجه‌بخش باشد، با خرید اتوبوس، تاکسی، میدل باس و هوشمندسازی ناوگان، تحولی بزرگ در حمل و نقل ایجاد خواهد شد و قطعا با پیگیری در کوتاه مدت تلاش‌ها به ثمر خواهد نشست.

شه‌دوست شیرازی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سازمان حمل و نقل بار افزود: پروژه بزرگ تردد مکانی زمانی و توزین در حال حرکت در هفته حمل و نقل رونمایی خواهد شد و با انعقاد پروژه سایت ۱۱۳ هکتاری در بخش پایانه‌ها تحولی بزرگ را در شرق شیراز شاهد خواهیم بود و انتظار می‌رود با حضور مدیریت جدید این فضا را در غرب کلانشهر شیراز نیز ایجاد کنیم.

در پایان پس از تشریح اقدامات انجام شده توسط روسای سابق سازمان‌های مدیریت حمل و نقل مسافر و بار با اهدای لوحی از زحمات پیمان باباخانی و آرش نعمتی به عنوان روسای سابق سازمان‌های مدیریت حمل و نقل مسافر و بار شهرداری شیراز تقدیر به‌عمل آمد و در ادامه حکم آرش نعمتی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و عبدالجلیل شریفی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز به آنان اعطا شد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.