معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن دعوت از والدین دانش‌آموزان جهت ثبت‌نام در سامانه سفیر مهر گفت: مهلت ثبت‌نام جهت سرویس مدارس رو به اتمام است و کسانی که در خصوص ثبت‌نام قصور می‌کنند، قطعاً با مشکل تعیین و تخصیص سرویس مواجه خواهند شد.

هادی شه‌دوست شیرازی اظهار کرد: در راستای حمایت از والدین و تسهیل خدمات سرویس مدارس جهت خانواده دانش آموزان برای اولین بار هماهنگی و اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات بانکی از بانک شهر با نرخ بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۹ ماهه توسط شهرداری شیراز انجام‌شده و خانواده‌هایی که در سامانه مذکور ثبت‌نام کرده‌اند با اولویت زمان ثبت‌نام و با ثبت درخواست دریافت وام در سامانه می‌توانند از تسهیلات استفاده نمایند.

او در خصوص چگونگی و اولویت پرداخت تسهیلات بانکی نیز افزود: برای هر دانش‌آموز وام ۱۵ میلیون ۴ درصد با بازپرداخت و اقساط ۹ ماهه به حسابی که شهرداری افتتاح کرده واریز خواهد شد و والدین امکان دریافت یا استفاده دیگری از این وام ندارند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: صرفاً تسهیلات بانکی با توجه به زمان ثبت‌نام در سامانه سفیر مهر صورت می‌گیرد.

شه‎‌دوست شیرازی ضمن درخواست از اولیای دانش‌آموزان در خصوص ضرورت ثبت‌نام در مهلت تعیین‌شده افزود: هرگونه کاستی یا تأخیر در تعیین و تخصیص سرویس پس از زمان در نظر گرفته‌شده متوجه اولیای دانش‎آموزان است و حساسیت و اهمیت بحث تعیین سرویس جهت ممانعت از بلاتکلیفی دانش‎آموزان در سال تحصیلی را یادآور می‌شوم.

او این اقدام را برای اولین بار در کشور باهدف کاهش ترافیک و عدم استفاده از خودروهای شخصی توسط والدین اعلام و بیان کرد: شهرداری شیراز در یک اقدام مشترک با بانک شهر برای نخستین بار در کشور با تسهیل بخشیدن در پرداخت هزینه سرویس مدارس برای والدین، در راستای کاهش تعداد وسایل نقلیه برای جابه‌جایی دانش آموزان و درنتیجه روان‌سازی ترافیک این اقدام را به انجام رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار