سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر:

۱۷۰۰ طرح آموزشی و ورزشی در کشور به بهره برداری می‌رسد

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در مجموع هشت هزار طرح فعال آموزشی، ورزشی و پرورشی در کشور در حال اجراست که از این تعداد مهرماه امسال هزار و ۷۰۰ طرح به بهره برداری می‌رسد.

حمیدرضا خان‌محمدی روز پنجشنبه در جریان سفر یک روزه به زنجان، در بازدید از طرح های مجموعه ورزشی آموزش و پرورش این استان در جمع خبرنگاران، گفت: در کنار طرح های آموزشی و مدرسه سازی، ۶ درصد از طرح های قابل افتتاح شامل پروژه های ورزشی و پنج درصد نیز شامل طرح های پرورشی است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است در راستای این طرح‌ها، شرایط مناسب و مطلوبی را از حیث تامین و توسعه فضاها و تجهیزات آموزشی داشته باشیم.

خانمحمدی اظهار داشت: طی سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به پروژه های ورزشی در مدارس شده است چراکه فضاهای ورزشی ضامن مدرسه خوب و با نشاط و تحقق زمینه های مورد نیاز برای تربیت تمام ساحتی است.

مجموعه ورزشی آموزش و پرورش زنجان موسوم به مجموعه شهید مظفری در یک محدوده پنج هکتاری واقع شده و دارای طرح های متعدد در دست ساخت همچون استخر دانش آموزی، هنرستان ورزشی، سالن والیبال، زمین چمن بزرگ و استاندارد برای استفاده دانش‌آموزان است.

۳۲ هزار کلاس درس در کشور تکمیل و تجهیز شد

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طی سه سال گذشته ۳۲ هزار کلاس درس در سطح کشور تکمیل و تجهیز شد. 

وی ادامه داد: منشا خیلی از تغییر و تحول ها در مدرسه و تربیت دانش آموزان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۵۵ درصد مدارس قابل بهره برداری در مهر امسال با استفاده از ظرفیت و مشارکت خیران ساخته شده است.

وی با بیان اینکه هشت هزار طرح در حوزه مدرسه سازی در سطح کشور در حال اجراست ، گفت: هزار و ۷۰۰ مورد از این طرح ها در کشور مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

خان‌محمدی افزود: بالاترین اعتبارات عمرانی در استان زنجان به حوزه ساخت مدارس اختصاص یافته که حاکی از دقت نظر و توجه ویژه مدیریت استان به آموزش و پرورش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.