معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش زنجان:

طرح شهید سلیمانی و خرازی در زنجان اجرا شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی و شهید خرازی در استان با هدف نهادینه کردن امر ورزش در بین دانش‌آموزان و خانواده آنها اجرا شد.

حجت محمدی فغانی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی گفت: طرح شهید سلیمانی، تعمیر، تکمیل و بهینه‌سازی مجموعه‌های ورزشی است که در قالب همین طرح، ۱۰ سالن، ۲۴ چمن، یک زمین ساحلی و هفت کلاس درس تربیت بدنی و ۲ مورد نیز کف پوش ورزشی روباز در سطح استان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه از کل چمن‌های در حال ساخت ۲۰ مورد افتتاح شده و مابقی نیز در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد، گفت: با افتتاح این طرح‌های آموزشی ۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی دانش‌آموزی استان اضافه می‌شود.

این مسوول ادامه داد: اقدام بعدی در حوزه ورزش دانش‌آموزی؛ طرح شهید خرازی است که با هدف اجرای اصل سوم و دهم قانون اساسی مبنی بر تربیت بدنی رایگان برای تمام سطوح و خانواده‌ها در قالب طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه‌های ورزشی اجرا می‌شود.

محمدی فغانی گفت: در قالب این طرح، فضای ورزشی در روزهای پنجشنبه در اختیار دانش آموزان دختر و مادران آنها و روزهای جمعه در اختیار پسران و پدران آنها به صورت کاملا رایگان قرار می‌گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: این طرح با هدف فراگیری و همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف و مشارکت خانواده‌ها در انجام فعالیت‌های ورزشی و تقویت بنیان خانواده از طریق محیط ورزشی تا پایان سال تحصیلی اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.