سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر بازگشایی مدارس با شادابی و ایجاد خاطره خوب برای دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برنامه های بازگشایی مدارس، همراه با نشاط معنوی، شادابی و ایجاد خاطره خوب برای دانش آموزان باشد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست مدیران مدارس ابتدایی نواحی یک، دو و البرز، ضمن قدردانی از فعالیت های مطلوب مدیران مدارس در بازگشایی مدارس گفت: اصلی ترین ماموریت همه مدیران استان، آماده سازی و تمهید مقدمات لازم برای اجرای پروژه مهر و  آغاز سال تحصیلی بدون دغدغه است.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: ضمن توجه و تسلط به آیین نامه های اجرایی مدارس، از ظرفیت های این آیین نامه ها در راستای اداره امور مدرسه بهره‌برداری کنید.

وی تاکید کرد: توجه به ارکان مدارس از قبیل انجمن اولیاء و مربیان در امور فرهنگی و آموزشی و مالی می تواند در پیشبرد امور موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: اجرای قانون، منصف بودن، تشویق به موقع و به هنگام فرهنگیان، روابط صمیمانه با افراد زیر مجموعه از مولفه‌های مدیریت مثبت اندیش است.

سیاهکالی مرادی گفت: ارتباط خوب و موثر با کارکنان تحت مدیریت و اولیاء باعث پیشبرد بهتر امور خواهد بود. شفافیت و مهارت گوش دادن موثر، از هنرهای ارتباطی مدیران موفق است.

وی بیان کرد: مدیران با مطالعه شرح وظایف کارکنان تقسیم کار درست داشته باشند. پاسخگویی به موقع به بخشنامه ها و دستورالعمل ها مورد توجه باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به جایگاه موثر مدیران مدارس در نظام تعلیم و تربیت گفت: سعه صدر را سرلوحه کارهای خود قرار دهید. شما از لحاظ اخلاقی و رفتاری باید به گونه ای باشید که الگوی مناسبی برای دانش آموزان و اولیا باشید.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: رفع مشکلات و دغدغه های دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس و موضوعات مختلف از طریق راهکارهای قانونی و تکریم تمامی مراجعین یک خواسته بسیار مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، رسیدگی به نظام آراستگی مدارس و استفاده از ظرفیت طرح شهید عجمیان در مدارس لازم و ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: تلاش شود ضمن برقراری ارتباط موثر و با ایفای نقش الگویی، زمینه های ترویج نماز،  عفاف و حجاب  در مدارس استان، به منظور تربیت دانش آموزانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

مهر امسال بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز به مدرسه می روند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.