سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری

شهرک نشینان صهیونیست به روستایی در کرانه باختری یورش برده و به دارایی‌های فلسطینیان آسیب وارد کردند.

۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست افراطی اکنون در کرانه باختری ساکن هستند و زندگی بیش از ۳ میلیون فلسطینی در این منطقه را تحت الشعاع قرار داده اند. این در حالی است که این شهرک نشینان به پشتوانه حمایت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به طور پیوسته به غیرنظامیان فلسطینی حمله کرده و می‌کوشند آنها را از خانه و کاشانه خود آواره کنند. 

به گزارش الجزیره، منابع فلسطینی از یورش دوباره شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری خبر دادند. 

در این یورش، شهرک نشینان صهیونیست به روستای برنین حمله کرده و اقدام به آسیب رساندن به دارایی‌های فلسطینیان کردند. آنها طی این یورش باغ‌های زیتون که تنها محل درآمد روستاییان محسوب می‌شود را ویران کردند. 

یک سازمان بشردوستانه مستقر در سرزمین‌های اشغالی با محکوم کردن توحش شهرک نشینان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: ما از ارتش اسراییل می‌خواهیم مانع از حمله شهرک نشینان به غیرنظامیان فلسطینی شده و از کشاورزان فلسطینی حمایت کند. 

پیش از این منابع فلسطینی از بازداشت ۳۰ غیرنظامی طی شبانه روز گذشته از سوی نظامیان صهیونیست خبر داده بود. با این حال، هیچ کدام از شهرک نشینانی که به روستای فلسطینیان یورش برده بودند از سوی مقامات امنیتی تل آویو دستگیر نشده‌اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.