سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان بوشهر ابلاغ شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر گفت: ۶۸ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ردیف‌های ملی در نیمه نخست امسال به استان ابلاغ شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۶۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

علی پورداوود  اظهار کرد: سال گذشته کل اعتبارات ابلاغی به استان در همه ردیف‌های ملی، ۴۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود که این میزان امسال رشد بسیار خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: تا پایان سال از محل سایر ردیف‌ها، اعتبارات عمرانی به استان بوشهر تخصیص داده و به این اعتبار اضافه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: اولویت توزیع اعتبارات امسال با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و پرداخت مطالبات پیمانکاران است.

پورداوود ادامه داد: در این راستا تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح‌های که امسال قابلیت بهره‌برداری برداری‌ در اولویت قرار دارد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های ضروری و مهم به تشخیص کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها آغاز می شود و سعی ما بر این است که هر پروژه ای اجرایی نشود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: ارزیابی فعالیت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در قالب ۵ گروه بر اساس وظایف و مسئولیت‌های آنان تقسیم‌بندی شد.

پورداوود گفت: بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفت و در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت استان بوشهر ۳۲ دستگاه به‌عنوان برتر و نمونه در بخش‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.