معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر گفت: پارسال ۱۴۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال از منابع مختلف برای این استان کسب درآمد شد که این رقم معادل ۱۰۳ درصد میزان پیش بینی شده بود.

حسین گلستانی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار کرد: درآمد مصوب پارسال برای استان بوشهر ۱۳۷ هزار و ۵۸۰میلیارد ریال پیش بینی شده بود.

وی افزود: مجموع در آمدهای تملک دارایی سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۲ که در پایان سال ابلاغ شد، ۴۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال بوده است که ۳۰ هزار میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر یادآور شد: وضعیت ارزش افزوده پرداختی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ۲۷۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال بود که این رقم در سال ۱۴۰۲ به ۴۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

گلستانی تصریح کرد: مجموع اعتبارات ابلاغی استان بوشهر در سال ۱۴۰۳ رقمی۶۸ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است که از افزایش ۶۲ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

وی ادامه داد: ۲۳۷ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال امسال در قالب درآمد عمومی برای استان بوشهر مصوب شده که نسبت به رقم مصوب در آمد استان در سال ۱۴۰۲ که ۱۳۷ هزارو و ۵۸۰ میلیارد ریال بود ۷۳ درصد رشد دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.