سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیای ۱۴۷ تعاونی راکد در آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت در سه سال اخیر ۱۴۷ تعاونی راکد احیا شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۲هزار و ۱۶۴ تعاونی با ۱۳۹ هزار عضو در استان گفت: در سه سال اخیر ۱۴۷ تعاونی راکد احیا و در این مدت ۶ تعاونی دانش بنیان با ۵۲ نفر عضو و ۱۳۲ نفر اشتغالزایی، شناسایی و حمایت شده است.

علی دهقانی افزود: افتتاح و تجهیز مرکز نوآوری توسعه تعاون (منتا) آذربایجان غربی با اعتبار سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر بخش‌های عملکردی حوزه تعاون در طول سه سال گذشته است.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۱۶۴ تعاونی در استان با بیش از ۱۳۹ هزار عضو در استان فعال هستند و از این تعداد ۲۱۴ شرکت تعاونی با تعداد ۶ هزار و ۷۶۷ عضو و بیش از پنج هزار اشتغالزایی در سه سال اخیر راه اندازی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای هیات مدیره و اعضا شرکت‌های تعاونی گفت: در طول سه سال گذشته در سطح شهرستان‌های تابعه استان تعداد بیش از ۷۴ هزار نفر ساعت آموزش بصورت حضوری و مجازی با تامین اعتبار یک میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال برگزار شده است.

وی با بیان اینکه کسب رتبه اول در شمال غرب کشور (گیلان، اردبیل، زنجان، تبریز) در تحقق برنامه‌های توسعه منابع مالی بخش تعاونی به میزان ۲۹۹ درصد از افتخارات فعالان این بخش است افزود:کسب رتبه اول برای اولین بار در خصوص رشد شاغلان بخش تعاون به تعداد سه هزار و ۶۵۵ نفر، کیفی سازی تعاونی‌ها از طریق نظام نظارت و ارزیابی به میزان ۱۹۱ درصد، ارتقای کیفی و حمایت از توسعه و پایداری تعاونی‌ها به میزان ۲۰۰ درصد و توسعه بازار‌های داخلی و برندسازی در بخش تعاون با ۱۰۷ درصد از دیگر موفقیت‌های این بخش در استان بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.