سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از تمام ظرفیت ها جهت بازگشایی مطلوب مدارس 

فرماندار خوی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: استفاده از تمام ظرفیت ها جهت بازگشایی مطلوب مدارس ضرورت دارد. 

فرماندار خوی در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: استفاده از تمام ظرفیت ها جهت بازگشایی مطلوب مدارس ضرورت دارد. 

وی افزود: ضرورت بسیج و بهره گیری از ظرفیت و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی درامر بازگشایی هرچه بهتر و شاداب سازی مدارس امری مهم و مورد تاکید است. 

علی نژاد افزود: اجرای مطلوب پروژه مهر شهرستان قابل تقدیر بوده و از تمامی دستاندرکاران و متولیان آموزش و پرورش شهرستان قدردانی به عمل می آید.
وی گفت: در بحث تولید لباس فرم دانش آموزان نیز با رصدی که صورت گرفته اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است که جا دارد از متولیان امر در آموزش و پرورش قدردانی شود. 

وی در مورد دانش آموزان بازمانده از تحصیل گفت: تشکیل کارگروه تخصصی در راستای شناسایی و بازگردان دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش در قالب طرح شهید محمودوند در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرارگیرد. 

فرماندار خوی در زمینه کنترل ترافیک نیز افزود: موضوع کاهش بار ترافیک شهری همزمان با بازگشایی مدارس، در شورای ترافیک شهرستان مطرح شده و از ظرفیت پلیس راهور در این امر بهره گرفته خواهد شد و امکان حضور سرویس حمل ونقل دانش آموزان در محوطه مدارس جهت سوار و پیاده کردن دانش آموزان از دیگر اقداماتی است که میتواتد در کاهش بار ترافیک نقش بسزایی داشته باشد. 

علی نژاد در پایان سخنان خود گفت: ساماندهی و اتمام پروژه های در حال احداث آموزشی در ارتقا و کیفی سازی آموزشی نقش مهمی ایفا کرده و باید در اولویت قرار گیرد. 

محمود درستی رئیس اداره سواد آموزی خوی نیز در این جلسه بااشاره به اینکه طرح "روستای باسواد" راهکاری برای شتاب بخشی به پایان بی سوادی در روستاها است، گفت: طرح "روستای باسواد" راهکاری برای شتاب بخشی به پایان بی سوادی در روستاها است. 

وی افزود : با اجرای طرح روستای باسواد در سطح شهرستان ،بی سوادی و کم سوادی در روستا ها ریشه کن خواهد شد. 

درستی تاکید کرد: این طرح راهکاری برای شتاب بخشی به پایان بیسوادی در روستاها با استفاده از ظرفیت مردمی بوده و فرصتی را فراهم می آورد که گروه های کوچکی از روستاها با دغدغه حل مسائل آموزشی و تربیتی روستای خود به وجود بیایند. 

وی افزود: در این طرح روستا ها سطح بندی شده و با توجه به سطوح چهارگانه به آموزش مهارت های پایه ،مهارت های تکمیلی و مهارت های پیشرفته با همکاری گروه های جهادی و مردمی و فرهنگیان داوطلب روستا پس از تایید صلاحیت توسط شورای سواد روستا انجام می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.