سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی زنجانی در اراضی ثمین سه زمین دریافت می‌کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان که تک واریزی داشته‌اند در اراضی ثمین سه تحت عنوان دهکده شهری زمین دریافت می‌کنند.

جعفر قزوینیان گفت: از مجموع ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی، تنها هفت هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به سه هزار و ۳۰۰ نفر برای تخصیص زمین در اراضی ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد.

وی گفت: از این تعداد ۷۵۰ نفر تمایلی به تخصیص زمین در ثمین سه نداشتند ولی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای این محدوده اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص زمین های در نظر گرفته شده در این طرح، گفت: حدود ۳۰۰ هکتار از مجموعه یک هزار هکتاری لیل آباد زنجان که قابلیت احداث ساختمان و شروع عملیات اجرایی را دارد، در صف طرح و اخذ تاییدیه از شورای عالی معماری کشور قرار گرفته است تا نسبت به تخصیص زمین به متقاضیان باقیمانده اقدام شود.

قزوینیان افزود: پیش بینی می شود نصف تعهد اداره کل راه و شهرسازی برای متقاضیان لیل آباد در ثمین سه محقق شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده اند، تصریح کرد: تا هفته دولت سال جاری ۲ هزار و ۴۳۱ واحد در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد چهار هزار و ۶۰۰ واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده است و رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌های آنها انجام می‌شود، گفت: ۷۰۰ واحد نیز آماده شده که متقاضیان به دلایل مختلف برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.