سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه:

مسئولان کرمانشاه برش استانی برنامه هفتم را آماده کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با یادآوری اینکه دولت به تاسی از رئیس جمهور به‌حق و درستی مبنای کار خود را سند چشم‌ انداز جمهوری اسلامی و برنامه هفتم قرار داده است، اظهار کرد: بهتر است همه مدیران استان مکلف شوند که تمام فصول برنامه هفتم را به‌ دقت مطالعه و برش استانی مربوط به استان کرمانشاه را استخراج نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری با بیان اینکه مسئولان استان کرمانشاه مادامیکه در پست های مدیریتی استان کرمانشاه حضور دارند برنامه هفتم توسعه را به عنوان تکلیف حتما مطالعه و عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری تاکید کرد که مدیران استان برنامه هفتم را از حفظ باشند و همه فصول آن را دقیق مطالعه کنند و ببینند آنجاهایی که در استان ما می شود از این برنامه در طی پنج سال آینده بهره مند شود را احصا کنند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین خواستار استخراج برش استانی مربوط به استان کرمانشاه از برنامه هفتم توسعه با محوریت (رویکرد) استانداری شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: این می شود همان برنامه ویژه ای که تا حالا چند بار در جایگاه مقدس نماز و منبر جمعه راجع به آن تاکید کردم که دولت چهاردهم برای استان کرمانشاه یک برنامه ویژه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: برنامه ویژه استان که قانون هم هست و قابل تحقق هم هست انشا الله شاهد این باشیم که هرچه زودتر مسئولان ما برش استانی برنامه هفتم را آماده کنند و وقتی اختصاص می‌دهیم تا مسوولان بیایند پیش از خطبه های نماز جمعه برای مردم ارائه و بیان گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.