سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ژنرال بازنشسته صهیونیستی:

باید پیش از «طوفان الاقصی» به حزب الله حمله می‌کردیم

یکی از ژنرال‌های بازنشسته رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم باید پیش از آغاز عملیات طوفان الاقصی به حزب الله حمله می‌کرد.

یک ژنرال سابق صهیونیستی امروز دوشنبه در اظهاراتی گفت که کابینه‌های قبلی رژیم صهیونیستی باید قبل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به حزب الله لبنان حمله می‌کردند.

براساس گزارش اسپوتنیک، صبح روز دوشنبه، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از ژنرال یعقوب آمیدرور، مشاور امنیت ملی سابق این رژیم گفت: اسرائیل  در حمله به حزب الله لبنان کند عمل کرد و تل آویو باید قبل از ۷ اکتبر به آن حمله می‌کرد.

آمیدرور در ادامه لفاظی‌های خود مدعی شد «مقاومت لبنان یک سازمان تروریستی است که اقدام نکردن علیه آن اشتباه است.» ژنرال سابق صهیونیستی افزود که اسرائیل در سال‌های اخیر یک اشتباه راهبردی مرتکب شد چرا که تل‌آویو باید این جنگ را بسیار قبل از ۷ اکتبر آغاز می‌کرد.

نبرد‌ها در جنوب لبنان بین حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که جنگ غزه وارد سیصد و سی و نهمین روز خود شده است و پس از هدف قرار دادن حومه جنوبی بیروت توسط ارتش اسرائیل و شهید شدن فواد شکر فرمانده ارشد حزب الله و پاسخ این جنبش با هدف قرار دادن مقر واحد ۸۲۰۰ در پایگاه گلیلوت در شمال اراضی اشغالی، افزایش یافته است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.