سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحیه انقلابی، بنیان اقدامات بزرگ است 

سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: مردم شهربابک در دفاع مقدس چیزی کم نگذاشتند و با روحیه جهادی و انقلابی که دارند اقدامات بزرگی را رقم زده‌اند.

 سیدکمال‌الدین نورالدینی امروز و در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ابراز امیدواری کرد؛ امسال بتوانیم برنامه‌ای در خور شان جامعه ایثارگری شهربابک تدارک ببینیم و آن را به خوبی اجرا کنیم.

سرپرست فرمانداری شهربابک افزود: مردم شهربابک در دفاع مقدس چیزی کم نگذاشتند و با روحیه جهادی و انقلابی که دارند اقدامات قابل توجهی را رقم زده‌اند که این نشان دهنده عشق و علاقه آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: هر جایی که روحیه و فرهنگ جهاد و ایثارگری قوی بوده اقدامات بسیار بزرگی اتفاق افتاده‌است و هر چه از این روحیه فاصله گرفته شده، فعالیت‌ها کمتر بوده‌است.

نورالدینی به تقویت ارتباط دستگاه‌های شهربابک با مرکز استان تاکید کرد و افزود: مدیران شهربابک باید از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرده و مطالبه‌گر حقوق مردم باشند.

وی با بیان اینکه شهربابک یک ایران کوچک است، تصریح کرد: این شهرستان منابع بالقوه بی‌نظیری در همه حوزه‌ها به ویژه در بخش گردشگری دارد که با توسعه و اهمیت دادن به آن میتواند برای همه کشور الگو باشد.


سرهنگ بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک نیز در این جلسه هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین اقدامات و برنامه‌های ضروری در این هفته را عنوان کرد

برچسب ها: دفاع مقدس ، فداکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.