سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۵۳ هزار تن نهاده‌های دامی در استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: ۱۵۳ هزار و ۴۴۹ تن انواع نهاده‌های دامی در ۵ ماهه نخست امسال بین دامداران و مرغداران استان توزیع شده است.

رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: در راستای خدمت رسانی به روستائیان و کشاورزان استان، ۱۵۳ هزار و ۴۴۹ تن انواع نهاده‌های دامی در ۵ ماهه سال جدید توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی بین دامداران و مرغداران استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: این مقدار نهاده‌های دامی شامل کنسانتره، جو، سبوس، سویا، ذرت، یونجه، کاه و کلش بوده که در این میان بیشترین نهاده توزیع شده در سطح استان مربوط به توزیع کنسانتره و جو می‌باشد.

این مسئول با بیان اینکه بهره برداران نهاده‌ها را از اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی کشاورزی خریداری می‌کنند، افزود: خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان با قیمت مناسب و توزیع با شرایط بهتر یکی از ویژگی‌های شبکه تعاون روستایی است.

رحمانی هدف از توزیع نهاده‌ها را تامین امنیت غذایی، تنظیم بازار و رفع نیاز دامداران و مرغداران و کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دام و طیور استان عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: شبکه گسترده تعاونی‌های روستایی استان در راستای خدمت رسانی به جامعه روستایی از کلیه امکانات استفاده می‌نمایند تا در حد توان نیاز تولیدکنندگان را بر طرف کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.