سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه:

فراهم کردن شرایط ورزشگاه آزادی کرمانشاه برای مسابقات لیگ نیازمند مشارکت همگانی است

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه گفت: فراهم کردن شرایط ورزشگاه آزادی این شهرستان برای میزبانی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به یک مشارکت همگانی از سوی همه مسئولان و ارگان‌ها نیاز دارد.

جواد مرادی رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه در زمینه اتمام زمان مهلت داده شده از سوی فدراسیون فوتبال برای بازسازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات تیم بعثت در لیگ دسته اول کشور گفت: برای بازسازی این ورزشگاه و رساندن آن به حد استاندارد‌های تعیین شده فدراسیون نیاز به یک بودجه مناسب در حد ۳۰ میلیارد ریال دارد.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد مسابقات در کرمانشاه برگزار شود با چنین روند پیشرفت کاری بدون شک با مشکل مواجه خواهیم شد، گفت: برای تکمیل ورزشگاه آزادی و رساندن آن به شرایط مسابقه، به توجه ویژه‌ای از سوی همه مسوولان، سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان نیاز است.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه ادامه داد: رختکن‌ها کاملا آماده شده است، تیر دروازه‌ها تعویض و کار نصب نیمکت ذخیره‌ها نیز در حال اتمام است ولی برای تکمیل نور ورزشگاه، گیت بلیط فروشی، جایگاه ویژه و سرویس‌های بهداشتی به اعتبار ویژه‌ای نیاز است.

مرادی تاکید کرد: مستندات و مدارکی از اقدامات انجام شده برای بازسازی ورزشگاه به فدراسیون فوتبال ارسال شده و خوشبختانه آنها چند روز دیگر مهلت داده اند تا روند بازسازی تداوم یافته و روز پنجشنبه هفته جاری ناظر فدراسیون برای بازدید از اقدامات انجام شده سفری به کرمانشاه داشته باشد.

وی با قدردانی از همکاری فدراسیون فوتبال با هیات فوتبال استان برای رساندن ورزشگاه آزادی به شرایط مسابقه گفت: اگر ما موفق به گرفتن تاییدیه ناظر فدراسیون برای بازی نخست بعثت در این ورزشگاه نشویم دریافت تاییدیه پس از آن بسیار دشوار می‌شود.

مرادی ادامه داد: برگزاری مسابقات کشوری مانند لیگ دسته اول فوتبال همانند لیگ برتر نیاز به مجوز حرفه‌ای داشته و باید زیرساخت‌های لازم مهیا شود از این رو ما نباید تنها به همین ورزشگاه آزادی بسنده کنیم.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ خرداد را برای برگزاری این مسابقات از هم اکنون به عنوان ورزشگاه اصلی استان آماده سازی کنیم یادآور شد: متاسفانه ورزشگاه‌های کنونی استان به هیچ عنوان در خور این استان نیست.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه یادآور شد: ما تمام تلاش مان را باید انجام دهیم تا ورزشگاه آزادی را تا هفته دوم مسابقات و پیش از بازی دوم تیم بعثت آماده برگزاری مسابقه کنیم، چون تجربه نشان داده است اگر بازی‌ها به ورزشگاه خارج از استان انتقال یابد بازگرداندن بازی‌ها به ورزشگاه خانگی همان تیم و دریافت مجوز‌های بازی کار بسیار سختی است.

مرادی اضافه کرد: هرچند که صحبت‌های نهایی برای تعیین ورزشگاه جایگزین در سایر استان‌ها در صورت آماده نشدن ورزشگاه آزادی برای مسابقات تیم بعثت هنوز صورت نگرفته است ولی در صورت عدم تایید فدراسیون و با هماهنگی سازمان لیگ، بازی‌های این تیم به ورزشگاه خرم آباد انتقال خواهد یافت.

وی گفت: کرمانشاه از استان‌هایی است که از استعداد‌های بسیار خوبی در عرصه ورزش برخوردار است که نمونه اخیر آن آرین سلیمی است ولی متاسفانه از زیرساخت‌های ورزشی بسیار ضعیفی برخوردار است که حتی برای برگزاری مسابقات استانی نیز با مشکل زیرساخت مواجه هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.