رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواري گفت: ادغام 2 مرحله آخر مسابقات لیگ دوچرخه سواری در ماده جاده با استقبال مدیران باشگاه های شرکت کننده همراه بود.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات لیگ دوچرخه سواری در ماده های پیست و جاده در سال 91 به 2 بخش مجزا تقسیم شده است که مسابقات لیگ در ماده پیست به اتمام رسید که تیم های پیشگامان کویر یزد اول، دانشگاه آزاد و پتروشیمی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی در ادامه بیان کرد: با هم فکری مسئولین دوچرخه سواری خواستار آن شدیم که 2 مرحله آخر لیگ جاده را همزمان در جزیره کیش در آذرماه برگزار کنیم به دلیل آنکه باشگاه ها هزینه کمتری بپردازند و با ارائه این طرح با استقبال مدیران باشگاه ها مواجه شدیم.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: مرحله اول مسابقات جاده در شهر یزد برگزار شد که همزمان با انتخابی رقابت های المپیک 2012 لندن بود که در انتها علیرضا حقی در ماده تایم تریل انفرادی اول و راهی مسابقات المپیک شد.

در ادامه افزود: 2 مرحله باقیمانده از رقابت های لیگ در ماده جاده را در جزیره کیش از تاریخ ششم آذرماه تا دهم برگزار خواهد شد به دلیل آب و هوا و شرایط مناسب جاده منطقه آزاد کیش را انتخاب کردیم محمد وفایی اظهار داشت: اواسط زمستان مراسم اختتامیه لیگ جام باشگاه ها را برگزار خواهیم کرد و به تیم های برتر جوایز و کاپ های قهرمانی اهدا خواهد شد و در انتها برنامه مسابقات لیگ سال 92 را به تمامی باشگاه ها ارائه خواهیم داد.

رئیس سازمان لیگ گفت: 10 تیم از باشگاه های برتر، پیکان تهران، پیشگامان کویر یزد، دانشگاه آزاد، مس کرمان، مقاومت همدان، ترافیک تهران، پتروشیمی تبریز، گاز زنجان، نیروی هوایی عقاب، تک اسپرت کرج در این رقابت ها به رکابزنان خواهند پرداخت.

محمد وفایی در خصوص آنکه رقابت اصلی بین کدام تیم ها خواهد بود بیان کرد: از نظر من رقابت اصلی در ماده جاده بین تیم های پتروشیمی تبریز و دانشگاه آزاد خواهد بود و بعد تیم ترافیک تهران، که این 3 تیم مدعی قهرمانی خواهند بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار