سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور بازگشایی مدارس فارس برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از اجرای مانور بازگشایی مدارس در روز ۱۷ شهریور در سراسر استان خبر داد.

فرشید قاسمی در نشست پروژه مهر با روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس و ناظرین وزارتی اظهار کرد: فارس با یک میلیون دانش‌آموز، ۶۵ هزار معلم، ۸۵ هزار بازنشسته و غیره ابر پروژه مهر را به پیش می‌برد.

او توزیع ۲۵ هزار بسته لوازم التحریر ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار را از جمله فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش فارس در قالب پروژه مهر برشمرد و گفت: اجرای مانور بازگشایی مدارس در ۱۷ شهریور در سراسر استان با حضور تمامی عوامل و تجهیزات مورد نیاز به جز دانش‌آموزان در دستور کار است و برنامه کلاسی و برنامه حضور معلمان در مدرسه نیز توسط مدیران تا قبل از مانور بازگشایی آماده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز اظهار کرد: کسب رتبه اول در گروه زبان خارجی و رتبه دوم رشته هنر در کنکور سراسری، کسب مدال طلای المپیاد جهانی نجوم و کسب مدال برنز انرژی هسته‌ای در فیلیپین از جمله موفقیت‌های دانش‌آموزان استان فارس در سال تحصیلی جاری است.

علیرضا شجاعی‌پور با تشریح متوازن رشته‌های تحصیلی، افزود: توانمندسازی دبیران در دستور کار قرار دارد، لذا مشارکت کنندگان در دوره‌های آموزشی کشوری به زودی آموزش همکاران استانی را برعهده می‌گیرند.

او تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید دانش‌آموزی از تحصیل باز بماند لذا مدیران مدارس باید زمینه ثبت نام دانش‌آموزان را فراهم کنند.

شجاعی‌پور ادامه داد: در راستای هر چه بهتر اجرایی کردن پروژه مهر برنامه ۵۰ روزه‌ای را در اداره‌کل آموزش و پرورش استان تدوین و در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.