سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا سال آینده؛

سی تی اسکن بیمارستان بوعلی بیرجند به بهره برداری می‌رسد

سرپرست اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: سی تی اسکن بیمارستان بوعلی بیرجند تا سال آینده بهره برداری می‌شود.

سرهنگ زارعی سرپرست اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش که به بیرجند سفر کرده است در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان بوعلی ارتش از وجود ۳۸ بیمارستان ارتش در سطح کشور خبر داد و گفت: اقدامات عمده‌ای در زمینه نوسازی، بهسازی و تجهیزات بیمارستان‌های ارتش در سطح کشور در حال انجام است که  قول می‌دهیم در تجهیز بیمارستان بوعلی بیرجند با بهترین امکانات بکوشیم.

او با بیان اینکه تجهیزاتی مانند سی تی اسکن، بخش سنجش تراکم استخوان، ماموگرافی، او پی جی، ار وی جی و تجهیزات کامل آزمایشگاهی را در این بمیارستان فراهم خواهیم کرد افزود: این امکانات در اختیار  عموم مردم و خانواده نیرو‌های مسلح قرار می‌گیرد.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه تجهیزات و وسایلی که نیاز به زیرساخت ندارد تا سه ماه آینده  فراهم می‌شود عنوان کرد: سی تی اسکن که نیازمند فراهم کردن بستر‌های لازم است نیز تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

امیر شاطری فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از پرجمعیت‌ترین نیرو‌های مسلح، نیروی ارتش است گفت: حوزه سلامت جزو مهمترین مسائل است و سلامت از نعمت امنیت برای ما مهمتر است و باید در این مورد بیشتر توجه شود.

در این مراسم سرهنگ عبدالهی به عنوان رئیس جدید بیمارستان بوعلی ارتش بیرجند معرفی و از خدمات سرهنگ شکیب قدردانی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.