مدیر بیمارستان شفا بشرویه از ضرورت تأمین ۲۰ قلم تجهیزات اساسی برای بیمارستان دوم این شهرستان خبر داد.

هلالی مدیر بیمارستان شفا بشرویه گفت: بنابر مصوبه هیئت امنای بیمارستان جدید این شهرستان، از ۱۰۰ قلم تجهیزات و امکاناتی که برای تجهیز و راه اندازی این مرکز درمانی بشرویه مصوب شده بود ۲۰ قلم که برابری با ۸۰ قلم دیگر می‌کند هنوز نرسیده تا این بیمارستان به طور کامل تجهیز شود.

او با بیان این که ۲۰ قلم تجهیزات نرسیده نیاز به پیگیری در سطح وزارت خانه دارد افزود: با توجه به خواسته مردم و ارتقای تخت‌های این بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ باید در سطح وزارتخانه این موضوع در قالب تفاهم نامه مصوب شود، اما به لحاظ کارشناسی آن طور که مردم می‌گویند حداکثر تختی که این بیمارستان می‌تواند داشته باشد ۸۴ است.

هلالی با اشاره به این که ۲۰ قلم مورد نیاز تجهیز بیمارستان جدید بشرویه به لحاظ ریالی رقم بالایی است ادامه داد: اکنون فقط یک دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان فعال است و قرار شده بخش سرپایی کلنیک اعتیاد هم در بیمارستان دوم بشرویه راه اندازی شود.


بیشتر بخوانید


به گفته مدیر بیمارستان شفا بشرویه آن چه سبب شده تا کمتر این مرکز درمانی تازه احداث شده مورد توجه باشد این است که راه دسترسی به بیمارستان دوم بشرویه خاکی بوده و از روشنایی کامل بهره‌مند نیست؛ یعنی ایمنی لازم را ندارد.

او هزینه‌ای احداث بیمارستان جدید بشرویه را بر منبای هزینه‌های حال حاضر بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:، اما از سال ۹۰ تاکنون برای احداث آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

هلالی عنوان کرد: در صورت راه اندازی و تجهیز بیمارستان دوم باید نیرو‌های هر دو بیمارستان مشترک باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.