سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار ویژه به مارگون از محل کمیته برنامه ریزی

فرماندار شهرستان مارگون از تخصیص بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۳ به ۲۹ دستگاه اجرایی این شهرستان خبر داد.

 مختار اندرخور با بیان اینکه این اعتبار نسبت به پارسال افزایش ۳۰ درصدی دارد، گفت: بیشترین اعتبار به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.  


اندرخور اشاره به اینکه علاوه برتملک دارایی از محل مسئولیت ههای نفت مبلغ ۱۵۰ میلیار تومان در اوایل اردیبهشت به شهرستان مارگون تخصیص داده شد، افزود: ۱۲۰ میلیار از این مبلغ به جاده‌های روستای از جمله روستای چاهن، برد بهن زیلایی، موشمی و دلی رچ، جوکار و روستاه‌های دیگر اختصاص داده شد.


 وی با تکید بر اینکه تا دوماه دیگر فصل بارش‌ها اغاز می‌شود گفت راهداری استان وشهرستان باید اعتبارت نفت در این حوزه را جذب کند تا هر چه زودتر مشکل راه‌های روستایی در این شهرستان برطرف شود.


فرماندار مارگون اضافه کرد: ۱۵۰ میلیار تومان از سفر دوم ریاست جمهور از محل اعتبارات نفت به این شهرستان تخصیص داده شده که مبلغ ۵۰ میلیار تومان از این بودجه برای زیرساخت‌های شهرستان مارگون در نظر گرفته شد.  


حجت الاسلام خواجه پور، امام جمعه مارگون هم با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های شهرستان مارگون از یک بخش هم کمتر است، گفت: شهرستان مارگون مرکز درمانی، آمبولانس، امکانات آموزشی، فضای سبز، تفریحی ندارد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.