سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۴ طرح عمرانی در فهرج

به مناسبت هفته دولت، امروز ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان با حضور جمعی از مسئولان در فهرج به بهره برداری رسید.

طیبی رئیس جهاد کشاورزی فهرج در حاشیه بهره برداری از ۴ طرح عمرانی در این شهرستان گفت: امروز طرح آبیاری کم فشار موتور پمپ در روستای عباسیه بخش مرکزی فهرج به مساحت ۴۰ هکتار و با هزینه ۷۰۰ میلیون بلاعوض از محل اعتبارات ملی و ۲۲۰ میلیون سهم آورده کشاورزان به بهره برداری رسید.

همچنین امروز آسفالت معابر روستای فتح آباد به بهره برداری رسید.
 
به گفته پاکزاد رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج؛ آسفالت معابر روستای فتح آباد به مساحت ۶ هزار متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری و قیر مشارکتی بنیاد مسکن انجام شده است.

نمایندگی دامپزشکی در بخش نگین کویر فهرج از دیگر طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد. 

 مهدی بماندشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: با راه اندازی این نمایندگی از ایاب و ذهاب ۶۰ کیلومتری دامداران به مرکز شهرستان کاسته خواهد شد.

وی افزود: بخش نگین کویر دارای ۳۰ هزار دام سبک، یک هزار نفر شتر و یک هزار دام سنگین است.

شغل اصلی اغلب مردم بخش نگین کویر کشاورزی و دامداری است و این منطقه یکی از مراکز تولید خرما و مواد لبنی به شمار می رود.

همچنین امروز از سایت مخابراتی روستای امام علی (ع) بخش نگین کویر بهره برداری شد که با بهره برداری از این طرح، اهالی ۳ روستای امام علی (ع)، مهدی آباد اولیاء و حسین آباد خدابنده (۴۰۰ خانوار) و جمعیت یک هزار و ۶۰۰ نفر از آنتن دهی مناسب تلفن همراه اینترنت مناسب بهره‌مند شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.