سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی با وعده سود کلان در گلستان

رئیس پلیس فتا گلستان از کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی با وعده سود کلان در استان خبر داد.

سرهنگ سعید تجری گفت: پس از وصول مرجوعه قضایی با موضوع کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی از شهروند گرگانی، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا  استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی مستندات و اظهارات مالباخته مشخص شدکه وی در دام سودجویانی گرفتار شده که با وعده‌های واهی و اغواکننده تحت عنوان سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال، بیش از ۶ میلیارد ریال سرمایه خود را  به حساب افرادی که هرگز ندیده، واریز کرده بود.

سرهنگ تجری یادآور شد: مالباخته به گمان خود و به امید دریافت سود کلان ماهانه،   در این راه قدم برداشته و گرفتار  وعده‌های توخالی سودجویان سایبری شد.

 وی یادآور شد: این شهروند که هیچ دانش و تخصصی در حوزه ارز دیجیتال نداشته، بدون دریافت هیچ ضمانتی سرمایه خود را در اختیار  سودجویان قرار داده و اطرافیان خود را هم دعوت به مشارکت  برای دریافت سود بالا می‌نمود.


سرهنگ تجری گفت: نهایتا پس از بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس، تمامی وجوه از حساب‌های بانکی کلاهبردار  به حساب شاکی عودت داده شد.

رئیس پلیس فتا استان گلستان از شهروندان خواست به تبلیغات فریبنده سودجویان سایبری اعتنا نکنند و وعده سود‌های نامتعارف را دامی از طرف افراد کلاهبردار تلقی کنند و حتما بدون آگاهی و دانش در حوزه ارز دیجیتال قدم نگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.