سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیبرمن: ارسال تمام کمک‌های بشردوستانه به غزه باید متوقف شود

عضو کنست رژیم صهیونیستی در اظهارات وقیحانه‌ای خواستار توقف ارسال کمک بشر دوستانه به غزه شد.

آویگدور لیبرمن، عضو کنست رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات وحشیانه اسرائیل علیه مردم غزه، خواستار توقف ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شد.

او در پیام رسان ایکس اظهارات وقیحانه و نژادپرستانه‌ای مطرح کرد و نوشت: «وظیفه ما مراقبت از تلاش‌های بشردوستانه غیرنظامی در غزه، علیه کسانی که به طرز وحشیانه‌ای پسران و دختران ما را به قتل رساندند و ربودند، نیست.»

تنها اقدامی که باید در باره غزه اجرایی شود، توقف انتقال همه کمک‌های بشردوستانه، تجهیزات، سوخت، برق و آب و واگذاری آزادی عمل به [نظامیان اسرائیلی]است تا از تشدید مجدد نظامی جلوگیری شود.»

پیش از این، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که بر اراضی اشغالی فلسطین نظارت دارد، مدعی شد که ۲۳۴ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه روز پنجشنبه وارد غزه شدند. با این حال، سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی همچنان محدودیت‌های اسرائیل در ارسال کمک به غزه را گزارش می‌کنند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام ارشد سازمان ملل گزارش داد که عملیات کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در غزه پس از آن که رژیم صهیونیستی اواخر روز یکشنبه دستور تخلیه دیرالبلاح در مرکز نوار غزه را صادر کرد، متوقف شد.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.