سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام رشته‌محل‌های جدید مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مرداد ۱۴۰۳

سازمان سنجش رشته‌محل‌های جدید مربوط به پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مردادماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور به شرح زیر است:

 پیرو انتشار اطلاعیه‌های ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کاردانی» مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مردادماه سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ و تمدید مهلت ثبت‌نام در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید به شرح ذیل، به اطلاع می‌رساند:

داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و مندرجات اطلاعیه‌های اصلاحات به تاریخ‌های ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ و ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ و ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ و این اطلاعیه، تا پایان روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

برای مشاهده جدول کدرشته محل‌های جدید پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مرداد ماه سال ۱۴۰۳ (۱۴۰۳/۰۶/۰۷) کلیک کنید.

اعلام رشته محل‌های جدید مربوط به برنامه پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی

سازمان سنجش و آموزش کشور در این باره در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه‌های ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (دانشگاه ملی مهارت) و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی مرداد ماه سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ و تمدید مهلت ثبت‌نام در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید به شرح زیر مربوط به اطلاعیه مذکور، به اطلاع می‌رساند:

داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته فوق و مندرجات اطلاعیه‌های اصلاحات به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ و ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ و این اطلاعیه، تا پایان روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

رشته‌محل‌های جدید:

۱۱ - کاردانی پیوسته الکترونیک عمومی (کاردانی پیوسته)

۱۲ - کاردانی پیوسته الکتروتکنیک (کاردانی پیوسته)

۱۴ - کاردانی پیوسته کامپیوتر نرم‌افزار (کاردانی پیوسته)

۱۴ - کاردانی ناپیوسته شبکه‌های کامپیوتری (کاردانی ناپیوسته)

۱۷ - کاردانی پیوسته مکانیک خودرو (کاردانی پیوسته)

۱۸ - کاردانی پیوسته صنایع فلزی (کاردانی پیوسته)

۱۹ - کاردانی پیوسته حرارت مرکزی و تهویه مطبوع (کاردانی پیوسته)

۱۹ - کاردانی پیوسته تبرید (کاردانی پیوسته)

۲۳ - کاردانی پیوسته معماری (کاردانی پیوسته)

۳۳ - کاردانی پیوسته حسابداری (کاردانی پیوسته)

۳۵ - کاردانی پیوسته مدیریت خانواده (کاردانی پیوسته)

۳۹ - کاردانی پیوسته فتو گرافیک گرافیک (کاردانی پیوسته)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.