سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده کل ارتش:

وحدت میان مسلمانان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: وحدت باعث می‌شود تا مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کنیم.

امیر سرتیپ محمد حسن دادرس روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مدیریت دفاعی دافوس ارتش که در مرکز همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی توسط قدرت‌های استکباری بر همه حوزه‌ها سایه افکنده است و قدرت‌های جهانی برای تسلط بیشتر بر آن میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: سازمان ملل نیز ابزاری برای تسلط گری قدرت‌های استکباری است که در آن دارندگان بمب هسته‌ای تصمیم گیرندگان اصلی هستند.

سرتیپ دادرس بیان کرد: فضای مجازی عرصه‌ای برای گسترش تسلط قدرت‌های استکباری بر دیگر کشور‌های جهان است و می‌بینید چگونه گروه‌های تکفیری مانند داعش را برای کشتار مسلمانان ایجاد می‌کنند که با ادعای دین دست به کشتار گسترده مردم مسلمان می‌زنند.

وی ادامه داد: انسان دانش خود را باید از محیط درست بگیرد و اگر دانش از فضای مجازی و فضای منحرف گرفته شود این انسان در اختیار حق و حقیقت نخواهد بود، این فرد اگر در میدان حق علیه باطل قرار گیرد نمی‌تواند درست عمل کند و به بیراهه خواهد رفت.

جانشین فرمانده کل ارتش، نفوذ در دل‌های نیروی‌های تحت امر در نیرو‌های مسلح را بسیار مهم دانست و گفت: در عصری که فرزندان از پدر و مادر خود تبعیت نمی‌کنند و تحت تاثیر تهاجم فرهنگی و فضای مجازی هستند، آموزش درست و بهره‌گیری از اساتید برجسته و کارآمد برای تربیت بسیار مهم است.

سرتیپ دادرس درباره کشتار گسترده مردم بیگناه غزه عنوان کرد: بیش از ۴۰ هزار زن، کودک و غیر نظامی در غزه به شهادت رسیده‌اند، اما هیچ صدایی از کشور‌های اسلامی بر نمی‌آید و در سوی دیگر در سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم که گروه‌های تکفیری مانند داعش که ادعا دین داشتند دست به کشتار شیعه، سنی و پیروان ادیان دیگر می‌زنند و با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند همه اینها لزوم وحدت میان مسلمانان را نشان می‌دهد تا در برابر توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.