سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بستک در روز اربعین حسینی

رئیس کمیته امداد بستک از طبخ و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری در روز اربعین حسینی خبر داد.

 حسین محمودی، رئیس کمیته امداد شهرستان بستک ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: کمیته امداد با همکاری خیرین گرامی و مراکز نیکوکاری تعداد ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در روز اربعین حسینی طبخ و به نیازمندان در سطح شهر و روستا‌های شهرستان بستک اهدا کرد.

محمودی با بیان اینکه این امر خداپسندانه با مشارکت صد در صدی خیرین نیک اندیش انجام شده، افزود: ارزش غذای‌های گرم توزیع شده بین نیازمندان بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک گفت: همچنین در روز اربعین حسینی، کمیته امداد با برپایی ایستگاه صلواتی شهید کلانتری نسبت به پذیرایی از عزاداران حسینی و مردم شهرستان بستک اقدام نموده است.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از همه خیرین نیک اندیش در پایان افزود: بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ خانوار در شهرستان بستک تحت حمایت کمیته امداد هستند که کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری، کمک مردمی و مشارکت خیرین، تلاش می‌کند تا اقدامات اثربخشی به منظور رفع مشکلات اساسی و ضرروی این قشر از جامعه انجام دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.