سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی برکت به شهر‌های مبدا

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: از ساعت ۱۲ بامداد تاکنون ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی برکت به شهر‌های مبدا اعزام شده است.

 داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان امروز آخرین گروه از زائران به شهر‌های مبدا اعزام می‌شوند، گفت: از بامداد امروز تاکنون ۱۳۰۰ اتوبوس را از پایانه مرزی برکت حرکت داده ایم و در حال حاضر هم ۲۰۰ اتوبوس در پایانه‌های مرزی آماده باش هستند.

وی ادامه داد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در جاده‌های کشور در حال حرکت هستند و به نظر می‌رسد که امروز عمده تقاضا‌ها در پایانه‌های مختلف کشور پاسخ داده شود و بتوانیم  تمامی زائرانی که در شهر‌های مختلف قرار دارند را به شهر‌های مبدا خود برسانیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: هیچ کدام از زائران نگران برگشت نباشند. اتوبوس به میزان کافی در شهر‌های مختلف وجود دارد و نگرانی از این بابت نداریم و به  تمامی نیاز‌های زائران پاسخ خواهیم داد. امروز و فردا اوج بازگشت زائران است و پس از بازگشت زائران اتوبوس‌ها به شهر‌های مسافرپذیر هدایت خواهند شد تا مشکل و کمبود اتوبوس در این ایام که وجود داشت برطرف شود.

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: حمل ونقل ، اتوبوس ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.