سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سری آ ایتالیا؛

اینتر ۲-۰ لچه/ نخستین برد فصل نراتزوری با اولین تاثیر گذاری طارمی+ فیلم

اینتر در دومین مسابقه فصل جدید سری آ با ۲ گل به پیروزی رسید.

 در دومین هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا و اولین بازی خانگی اینتر در فصل جدید، ۷۰ هزار تماشاگر به استادیوم سن‌سیرو آمده بودند تا نظاره‌گر عملکرد شاگردان سیمونه اینزاگی در فصل جدید باشند. جایی که مهدی طارمی برای نخستین بار در ترکیب ثابت اینتر در سری آ قرار گرفته بود و در نهایت نراتزوری با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

سیمونه اینزاگی بعد از توقف مقابل جنوا در هفته نخست لیگ، دست به تغییر در خط حمله تیمش زد و مهدی طارمی را جایگزین لائوتارو مارتینس مصدوم کرد تا مهاجم ۳۲ ساله تیم ملی ایران در کنار مارکوس تورام خط حمله افعی‌ها را در سیستم ۲-۵-۳ شکل دهد.

شاهزاده ایرانی خیلی زود برای تأثیرگذاری روی گل‌های اینتر در سن‌سیرو دست به کار شد و در حالیکه هنوز پنج دقیقه از زمان بازی نگذشته بود، او توانست با تأثیرگذاری روی توپ ارسالی فدریکو دی مارکو یک پاس گل را برای متئو دارمیان بسازد.

برتری میلی‌متری اینتر تا اواسط نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه هاکان چالهان‌اوغلو از روی نقطه پنالتی اختلاف را ۲ برابر و خیال هواداران قهرمان ۲۰ باره سری آ را راحت کرد. کیالوندا گاسپار، مدافع وسط ۲۴ ساله اهل آنگولا، مارکوس تورام را در محوطه جریمه لچه سرنگون کرد تا داویده دی‌مارکو با اندکی تأخیر در سوت خود بدمد. هافبک ۳۰ ساله تیم ملی ترکیه پشت توپ ایستاد و در خلاف جهت حرکت فالکونه اختلاف را دوبرابر کرد. او به رکورد ۱۸ گل از ۱۸ پنالتی خود برای اینتر در تمام رقابت‌ها رسید و در کل دوران حرفه‌ای خود هم آمار درخشان ۹۱ درصدی (۴۱ از ۴۵) را به ثبت رسانده.

مهدی طارمی تا پایان مسابقه در ترکیب اینتر بازی کرد و نمایش بدی هم نداشت تا اینتر با اولین برد خود در دومین بازی فصل، چهار امتیازی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.