سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان جدید اورژانس بیمارستان راور افتتاح شد

ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) راور با ظرفیت ۳۹ تخت و ۱ هزار و ۴۵۰ مترمربع زیربنا، همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان راور به همت خیر حوزه سلامت محمدرضا نظری با ظرفیت ۳۹ تخت و هزار و ۴۵۰ مترمربع زیربنا، همزمان با هفته دولت با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

 برای ساخت و تجهیز ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان راور، ۴۶۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

در حاشیه این افتتاح، مسئولان از دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان که به تازگی اختصاص یافته است، بازدید کردند.

 به گفته مهدی احمدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با توجه به بعد مسافت و آمار بالای تصادفات در مسیر ترانزیتی شهرستان راور، خرید و تحویل دستگاه سی‌تی اسکن به این شهرستان انجام شده است.

 وی هزینه خرید این دستگاه را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: زیرساخت‌های لازم برای استقرار این دستگاه در حال آماده‌سازی است.

نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئولان شهرستانی در مراسم افتتاح ساختمان جدید اورژانس بیمارستان راور حضور داشتند.

همچنین محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در سفر به شهرستان راور با همراهی ۲ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به مقام شامخ شهدای آرمیده در گلزار شهدای این شهر ادای احترام کردند.  

استاندار کرمان همچنین به منزل روحانی شهید سعید نورالهی رفت و در محضر پدر این شهید والامقام، یاد و خاطره جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت.  

طلبه شهید سعید نورالهی راوری، ۲۰ دی ماه ۱۳۴۹، در شهر راور از توابع استان کرمان به دنیا آمد و در ۵ اردیبهشت ۱۳۶۶ در بانه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.