سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری و آغاز به کار ۱۳۱ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از بهره برداری و آغاز به کار ۱۳۱ پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۵ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:عملیات اجرایی ۱۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۵ میلیارد تومان در قالب ۹۵ پروژه قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر ۶۰۵ میلیارد تومان و ۳۶ پروژه آغاز به کار با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در راه‌های استان آغاز می‌گردد.

او افزود: عملیات بهسازی و آسفالت حدود ۳۹ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان، بهسازی و آسفالت ۳۶ کیلومتر و روکش آسفالت ۲۴ کیلومتر راه‌های روستایی، احداث روشنایی به طول ۶ و نیم کیلومتر، احداث ۳۴ سیستم روشنایی نقطه‌ای، احداث تورسنگی در در ۴ نقطه محور کندوان، اجرای عملیات پروژه‌های ایمن سازی استان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و احداث و مرمت ابنیه فنی به طول ۲۳۳۰ متر بخشی از فعالیت‌های این اداره کل می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص پروژه‌های راهداری این اداره کل، گفت: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی‌هایی در آن پدید می‌آید.

او افزود: ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.