رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابلسر از بهره برداری از عملیات تعریض و بهسازی فاز دوم محور اجاکسر - رزکنار این شهرستان خبر داد.

سید صمد مصطفی نژاد رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابلسر از بهره برداری از عملیات تعریض و بهسازی فاز دوم محور اجاکسر - رزکنار این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به طول ۴ کیلومتر خبر داد.

او افزود:محور ارتباطی مذکور یکی از محور‌های پرتردد و حادثه خیز شهرستان بود که ایمن‌سازی آن جز دغدغه‌های این اداره بود. از این رو با پیگیری‌های به عمل آمده جهت رفع سانحه‌خیزی این منطقه امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابلسر گفت: امیدواریم با اتمام عملیات مذکور شاهد ارتقاء ایمنی و شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح محور مذکور باشیم.

او در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره کرد و افزود: اقدامات ایمن‌سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شانه‌سازی، رنگ‌آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکارسازی نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطرنما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثربخشی علائم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن‌سازی این اداره از ابتدای سال تا به امروز بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.