۱۱۴ پروژه راهداری هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۱۴ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: این اداره کل با افتتاح ۷۹ پروژه در حوزه فنی و راه‌های روستایی و ۳۵ پروژه در حوزه راهداری سهمی کوچک در گرامیداشت این هفته دارد.

جهانیان در ادامه به پروژه‌های افتتاحی حوزه فنی و راه‌های روستایی این اداره کل اشاره کرد و گفت: عملیات احداث فاز دوم ساماندهی رودخانه ماشالک و تثبیت پایه‌های پل کمربندی نوشهر، لکه گیری و آسفالت محور رویان-نوشهر، اجرای آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ کمربندی بهشهر به نکا، تعریض محور بابلسر-بهنمیر (محدوده پدافند هوایی)، تعریض و بهسازی محور سه راهی لاریم- بهنمیر، احداث پل اروست، احداث پل بلیران، احداث زیر گذر محمد آباد، احداث دور برگردان کلا صفا، احداث پل گردرودبار، احداث پل امیر ده،از پروژه‌های افتتاحی این اداره کل بوده که به بهره برداری نهایی می‌رسد. 

او افزود:روکش آسفالت راه روستایی صاحبی به برارده، زیر سازی و آسفالت راه روستایی خرج شهرستان سوادکوه، تکمیل بهسازی و آسفالت راه روستایی آغوز دره- بار کلا-کلکت، لکه گیری و روکش آسفالت محور هراز، روکش آسفالت محور عباس آباد- کلاردشت، روکش آسفالت راه روستایی گلوگاه- فیروجاه، بهسازی و آسفالت راه روستایی لهر بخشی هم از دیگر پروژه‌های افتتاحی این اداره کل خواهد بود.

جهانیان گفت: پروژه‌های یادشده با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت، توانمندی و امکانات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.