اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محور بابلسر- بهنمیر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بابلسر از اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محور بابلسر- بهنمیر خبر داد.

سید صمد مصطفی نژاد رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بابلسر هدف از اجرای عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محور بابلسر- بهنمیر  به طول ۲ کیلومتر خبر داد و گفـت:این محور ارتباطی یکی از محور‌های پرتردد و حادثه خیز شهرستان بود که ایمن‌سازی آن جز دغدغه‌های این اداره بوده است.

او افزود: از این رو با پیگیری‌های به عمل آمده جهت رفع سانحه‌خیزی این منطقه اقدام گردید.

مصطفی نژاد گفت: امیدواریم با اتمام عملیات مذکور شاهد ارتقاء ایمنی و شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح محور مذکور باشیم.

او افزود: در محور مذکور به جهت افزایش ضریب ایمنی این اداره نسبت به نصب دیوار پیش ساخته و همچنین ایجاد آبرو اقدام کرده است.

مصطفی نژاد همچنین از تعریض و بهسازی اجاکسر-زرکنار، بهسازی راه روستایی دارابدین روشن، بهسازی و آسفالت راه روستایی اجاکسر-اسلام آباد-احمد کلا، رفع آبشستگی پل سرخدشت با احداث دیوار سنگی، احداث کانال پیچ قریشی، بهسازی و ساماندهی سه راهی نصرت کلا، لکه گیری و روکش آسفالت بابلسر-بهنمیر، بهسازی آسفالت راه روستایی کرفون و رفع آبشستگی پل بزرگ میرود خبر داد.

او به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره کرد و گفت: اقدامات ایمن‌سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شانه‌سازی، رنگ‌آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکارسازی نقاط پرتصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطرنما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثربخشی علائم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن‌سازی این اداره از ابتدای سال تا به امروز بود.

از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه‌های موجود در مازندران، مقدار ۱۹۹ کیلومتر مربوط به شهرستان بابلسر می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.