سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبات به حق پرستاران پرداخت می‌شود

با وعده رئیس جمهور پیگیری در پرداخت مطالبات پرستاران سرعت می‌گیرد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، جامعه پرستاری و کادر سلامت را از در خدمت به درمان بیماران از نقش ارزنده‌ای برخوردار دانست وگفت: در جنگ تحمیلی و در زمان کرونا مردم زحمات کادر پرستاری را به خاطر دارند و همیشه قدردان زحمات این جامعه هستند و تعدای لز شهدای سلامت مربوط به این قشر زحمت کش است.

 شاهین شیرانی افزود: پرستاران مطالباتی را مطرح کردند که از دوره دولت قبل پیگیری شد و برخی پاسخ داده شد، اما هنوز بخشی از مطالبات ادامه داردو وتلاش می‌کنیم مطالبات به حق این پرستاران را پیگیری کنیم.

وی با نوید خبر خوش برای پرستاران گفت: با توجه به اینکه مسعود پزشکیان رئیس جمهور هم سال‌ها در وزارت بهداشت و در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس حضور داشته است، در جریان مشکلات کادر سلامت و درمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: به تازگی رئیس جمهور در سخنانی به اهمیت این حوزه اشاره کرد و پیگیر رفع مشکلات کادر سلامت در کشور است. شاهین شیرانی گفت: ظفرقندی وزیر بهداشت دولت چهاردهم در جلسه هیات دولت برای رفع مشکلات کادر پرستاری وعده داد و مقرر شد باهماهنگی رئیس جمهور و سازمان‌های مرتبط سازمان برنامه و بودجه و استخدامی کشور مطالبات پرستاران در اسرع وقت پرداخته شود.

 وی افزود: برخی از مطالبات پرستاران مربوط با دانشگاه علوم پزشکی است که در جلسات مطرح و بررسی و راه کار‌ها ارائه شد. شاهین شیرانی گفت: برخی مطالبات هم مربوط به حوزه وزارت بهداشت است و برخی در دیگر نهاد‌ها از جمله مجلس و برنامه و بودجه و سازمان استخدامی برای تبدیل وضعیت در دست بررسی است.

 شاهین شیرانی تاکید کرد: از چهار مصوبه که در این جلسات ارائه شده یکی از مصوبات مربوط به استخدام نیرو‌های جدید است که امید است مشکل نیرو‌های قراردادی و شرکتی رفع شود.

شاهین شیرانی گفت: وعده افزایش قیمت ساعت اضافه کار پرستاران داده شده که اکنون از پرداخت‌هایی که طبق قانون تعلق می‌گیرد بیشتر است.

 وی همچنین موضوع کمبود نیروی پرستار و جذب نیرو جدید، گله مندی پرستاران ازتعرفه گذاری پرستاری را از جمله مطالبات پرستاران دانست و افزود: با به روی کار آمدن دولت جدید بحث مشکلات تعرفه گذاری حل می‌شود و این مطالبات در دولت چهاردهم تسری می‌یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.