سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۶۰ طرح مرتبط با اربعین ۱۴۰۳

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: امسال ۲۶۰ طرح با اعتبار ۱۳ هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان در حوزه‌های راه و شهرسازی و ... اجرا شد.

محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در کمیته زیرساخت ستاد اربعین خوزستان در خصوص اقدامات انجام شده در ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) استان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری، گفت: توسعه توقفگاه خودرو‌ها به میزان ۳۰ هکتار، تکمیل سایه بان، مه پاش، روشنایی، نظارت تصویری و سیستم صوتی مرکزی مواکب، بهسازی آسفالت مسیر مواکب و زیرسازی و آسفالت خیابان‌های دسترسی، اجرای کفپوش بلوار میانی مسیر مواکب چذابه به طول ۳ کیلومتر و احداث سرویس بهداشتی و فضای سبز در مسیر ۷۰۰ متری بین ایران و عراق از جمله اقدامات انجام شده در مرز چذابه است.  

او افزود: اجرا و نصب المان یادواره شهداء و اربعین، اجرای زیرسازی پارکینگ پشت مواکب به مساحت ۴۵ هزار مترمربع، خرید و نصب تجهیزات پایش تصویری و نظارتی کمیته خدمات شهری، خرید دیزل ژنراتور ساختمان خدمات شهری، احداث اتاقک‌های ورودی و خروجی پارکینگ وخرید و نصب دوربین، اجرای مرکز پایش تصویری و احداث و تجهیز یک هزار متر سوله جهت انبار و تکمیل ساختمان خدمات شهری به مساحت ۲۴۰ مترمربع دیگر اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه است.  

آقای خانچی اضافه کرد: همچنین ساماندهی مرکز تفکیک و ساماندهی پسماند-عملیات خاکی- خرید دو دستگاه پت خردکن، آسفالت مسیر‌های داخلی پارکینگ به مساحت ۳۸ هزار مترمربع، خرید ۴ دستگاه ون برقی، تجهیز ساختمان خدمات شهری، نگهداری فضای سبز و تاسیسات خدمات شهری و حراست شهرک زیارتی چذابه و خرید تجهیزات ارتباط بی سیم کمیته خدمات شهری و نیز در مرز چذابه انجام شده است.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: خرید ۲ دستگاه سردخانه سیار و استقرار واحد سیار و تجهیزات اطفاء و نجات بین راهی مسیر حرکت زائران از اقدامات دیگری هستند که در مرز چذابه و توسط شهرداری‌های اهواز، دزفول، ملاثانی و شوش صورت گرفت.  

براساس این گزارش، برای اربعین امسال ۲۶۰ طرح با اعتبار ۱۳ هزار و ۵۱۶ میلیارد تومان در حوزه‌های راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، هلال احمر، بهداشت، درمان و آموزش، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، ستادکل نیرو‌های مسلح، وزارت نیرو و وزارت کشور تعریف شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.