سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت و مراقبت از ۱۰۰ اصله نهال حکم مجازات متصرفان غیرقانونی اراضی ماله گاله

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از صدور حکم جایگزین حبس برای متصرفان غیرقانونی اراضی منطقه حفاظت شده ماله گاله خبر داد.

مجتبی یزدان‌پناه گفت: دادگاه هر یک از این افراد متخلف را به ۵۴۰ ساعت خدمات عمومی رایگان و کاشت و مراقبت از ۱۰۰ اصله نهال محکوم کرد.

او با بیان اینکه افراد متخلف مبادرت به حفر غیرقانونی چاه در منطقه ماله گاله و تصرف عدوانی اراضی این منطقه کرده بودند، افزود: ضمن پر و مسلوب‌المنفعه شدن چاه حفر شده، افراد متخلف باید زیر نظر مقام قضایی و با نظارت قاضی اجرای احکام کیفری شیراز مبادرت به کاشت ۱۰۰ نهال و مراقبت از آن کنند.

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست فارس با تقدیر از قاطعیت دستگاه قضایی و با استقبال از صدور احکام جایگزین حبس اضافه کرد: منطقه ماله گاله از جمله مناطق مهم تحت مدیریت محیط زیست است و هر گونه اقدام برای تصرف اراضی آن یا حفر چاه پیگرد قانونی دارد، متصرفین غیر قانونی باید بدانند هیچ تحرکی در این منطقه از چشم قانون دور نمی‌ماند.

او تصریح کرد: تأمین معیشت یا کسب درآمد یا هر دلیل دیگری برای تخریب اراضی در این منطقه پذیرفته نیست و دستگاه قضایی در برابر این افراد سودجو کوتاه نمی‌آید و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.