سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سرویس‌های مستقیم برگشت از کربلا به تمرچین

فرماندار پیرانشهر گفت: امسال تدابیری اندیشیده شده که سرویس‌های برگشت، زائران را مستقیم از کربلا به پایانه تمرچین پیرانشهر انتقال دهند.

خضر کاک‌درویشی فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه این شهرستان و پایانه مرزی تمرچین برای سومین سال افتخار میزبانی زائران اربعین را دارد، گفت: از همان سال اول اقدامات بسیار خوبی انجام گرفت و پارسال و امسال شاهد تحول در پایانه مرزی هستیم و تلاش شده برای رفاه و آسایش زائران اربعین امکانات حداکثری در مرز تدارک دیده شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون سه پارکینگ موجود در جنب کارخانه قند، پادگان پیرانشهر و پادگان جلدیان ظرفیت پذیرش بیش از ۵۰ هزار خودروی زائران را دارند.

کاک‌درویشی ادامه داد: سیستم حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده برای تردد زائران آنها را از پارکینگ‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سمت پایانه مرزی تمرچین می‌رساند.

وی با بیان اینکه مواکب متعددی برای خدمت به زائران برپا شده است، اظهار کرد: در پایانه مرزی ۳۸ گیت برای عبور زائران فراهم شده است که زائران در حداقل زمان از مرز عبور می‌کنند.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه در اربیل عراق نیز موکب برای استقبال از زائران مستقر شده، در ادامه گفت: در سمت عراق تدابیر لازم اتخاذ شده تا زائران با عبور از مرز تمرچین توسط مینی‌بوس‌ها و ون‌ها به اربیل رفته و از اربیل بطور مستقیم به کربلا عازم می‌شوند و امسال تدابیری اندیشیده که سرویس‌های برگشت، زائران را بطور مستقیم از کربلا به پایانه تمرچین انتقال دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.