سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش استان سمنان برای خدمات رسانی به مسافران اربعین حسینی

دستگاه های خدماتی ، امدادی و راهداری استان سمنان برای خدمات رسانی به مسافران اربعین حسینی تا پایان ماه صفر به حالت آماده باش درآمد .

 بر اساس مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان و شورای راهبری وضعیت تصادفات استان ، از روزهای منتهی به اربعین حسینی تا پایان ماه صفر به منظور کاهش تصادفات جاده ای و رسیدگی به زوار کربلای معلی و مشهد مقدس تمهیدات ترافیکی و رفاهی جاده ای ویژه ای در استان سمنان اجرا می شود.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت : بر اساس مصوبه این ستاد روستاهای مسیر اصلی تهران - مشهد و همچنین راه های فرعی استان سمنان با کمک دهیاری ها در مسیر تردد زائران موکب برپا می کنند تا رانندگان در این مواکب استراحت کنند.

محمد حمیدی افزد : برپایی این مواکب در جاده های پر حادثه دامغان به معلمان و میامی به جاجرم بیشتر مورد تاکید است.

وی افزود : همه مساجد روستاهای استان سمنان هم برای اسکان و پذیرایی از زائران آماده و بسیج شده اند.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت : در شهرها نیز از همه ظرفیت های بوستان ها ، پارک ها ، مساجد ، حسینیه ها و مدارس برای اسکان و تغذیه مسافران کربلای معلی و مشهد مقدس استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به حوادث ناشی از تصادف یدک کش ها و خودروهای سنگین که منجر به انسداد راه می شود گفت : پلیس راه و سازمان صمت باید بر فعالیت این خودروها نظارت بیشتری داشته باشد و پلیس در مسیرهای پر حادثه برای این خودروها مستقر باشد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز بر لزوم تامین سوخت لازم برای مسافران تامین و آماده سازی مساجد بین راهی استان تاکید کرد و گفت : توجه به روشنایی پارک ها، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی ، نظارت بر نانوایی‌ها، داروخانه ها و قیمت اجناس در بازار در این روزها تشدید شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.