مدیرکل پدافند غیرعامل سمنان گفت: بیش از ۵۰ واحد نانوایی در نقاط مختلف این استان طبق الگوی تداوم کارکرد پدافند غیرعامل و با پیش‌فرض قطع تمام امکانات ضروری مثل آب، برق و گاز، مجهز می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل سمنان گفت: نانوایی‌های مشخص شده در نقاط مختلف استان سمنان طبق الگوی تداوم کارکرد پدافند غیرعامل مجهز به موتور برق، مخزن آب پلی اتیلن و کپسول گاز مناسب خواهند شد تا در شرایط قطع هر کدام از امکانات گاز، برق یا آب در فرایند تولید و توزیع نان خللی ایجاد نشود.

اسماعیل طحان ناساری ادامه داد: تمامی تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با شرایط بحرانی اندیشیده شده است تا در شرایط قطعی احتمالی آب، برق و گاز، کمترین اختلال در فعالیت نانوایی‌ها و ارایه خدمات به مردم ایجاد شود.

وی با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین کننده تسهیلات بانکی قرض الحسنه برای اجرای این طرح پدافند غیرعامل در نانوایی‌ها، اضافه کرد: در صورت تداوم اعتبار، این طرح می‌تواند در تمامی نانوایی‌های استان سمنان اجرا شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل سمنان با اشاره به مشکلات موجود در تهیه، نگهداری و مسائل زیست محیطی استفاده از گازوئیل به عنوان سوخت دوم در نانوایی‌ها، اظهار کرد: تبدیل فرایند استفاده از گازوئیل به کپسول گاز مایع، یکی از الزامات پدافند غیرعامل در نانوایی‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار