سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی ۵ پروژه شرکت آبفا استان بوشهر در هفته دولت آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی پنج پروژه با ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

ابوالحسن عالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط انتقال خیرآباد (فاز ۲)، آب شیرین کن‌هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعبی ساحلی تنگستان، ایستگاه فاضلاب D گناوه و خط انتقال آب از تاسیسات اولی به مخزن جبرانی از جمله پروژه‌هایی هستند که عملیات اجرایی آنها در هفته نخست شهریور آغاز می‌شود.

وی گفت: از مهم‌ترین مزیت‌های پروژه‌های یاد شده می‌توان به تقویت آبرسانی در نوار ساحلی تنگستان و همچنین افزایش پایداری آب مشترکان سایر مناطق هدف اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به احداث آب شیرین کن جدید در مناطق دارای تنش آبی انتظار می‌رود با اتمام این پروژه وضعیت آبرسانی در مناطق هدف و بویژه نوار ساحلی تنگستان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

عالی یادآور شد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزارمترمکعب از آب شرب موردنیاز استان از آب شیرین کن‌ها تامین می‌شود که با اتمام تمام پروژه‌های در دست احداث و همچنین احداث آب شیرین کن نوار ساحلی تنگستان این ظرفیت به ۲۲۲ هزار و ۸۵۰ مترمکعب افزایش می‌یابد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب اظهار کرد: با توجه به روز‌های پایانی پیک مصرف آب شرب در استان از هم استانی‌های عزیز انتظار داریم با مصرف بهینه در آبرسانی پایدار نقشی ویژه و راهبردی ایفا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.