مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۸۳۵ انشعاب غیرمجاز آب در این استان شناسایی شده که از این شمار تاکنون انشعاب ۳۷۲ مشترک قطع شده است.

ابوالحسن عالی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع انشعاب غیرمجاز شناسایی شده شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و گناوه به ترتیب با ۳۸۴، ۱۲۸ و ۹۸ مورد بیشترین انشعاب آب غیرمجاز را دارا هستند.

وی بیان کرد: در قطع انشعابات غیرمجاز نیز شهرستان‌های دشتستان، گناوه و تنگستان به ترتیب با ۱۲۰، ۷۸ و ۹۶ مورد، بیشترین انشعاب قطع شده را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: اکنون شمار انشعاب‌های مجاز شده، تکلیف نشده و قضایی نشده به ترتیب ۱۹۲، ۲۳۸ و ۳۳ انشعاب است.

عالی ادامه داد: انشعابات غیرمجاز آب تهدیدی جدی برای تامین آب شرب پایدار هستند که در این راستا برخورد با متخلفان با قاطعیت دنبال می‌شود.

وی گفت: از مشترکان فهیم هم استانی نیز انتظار می‌رود در طرح ساماندهی مشترکان غیرمجاز همکاری شایان و قابل توجهی با شرکت آبفا استان بوشهر داشته باشند.

عالی عنوان کرد: با افزایش چشمگیر میزان مصرف آب شرب در استان بوشهر انتظار می‌رود مشترکان صرفه جویی در مصرف آب را با جدیت تمام دنبال کنند.

وی افزود: از ابتدای تابستان امسال همزمان با افزایش رطوبت و دما در استان بوشهر، مشترکان همکاری شایسته و ستودنی با صنعت آب استان داشتند که دراین راستا از رویه تعاملی آنان قدردانی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.