سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت در غزه نتیجه تربیت مسجدی و قرآنی است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور گفت: مقاومت در غزه نتیجه تربیت مسجدی و قرآنی است و ایستادگی مثال زدنی مردم فلسطین نشان از ارتباط عمیق مجاهدان با مسجد است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور در دومین آیین تکریم فعالان مساجد کشور با عنوان «مثل ابراهیم» در مسجد مقدس جمکران با تاکید بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت مساجد و به خصوص نقش تربیتی مساجد گفت: مساجد پایگاه ایمانی، اعتقادی، جهاد، تربیت و محیط پرورش مجاهدان در راه حق و تربیت انسان‌های مؤمن و تراز است.

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری با بیان اینکه تربیت جوان مؤمن مجاهد و شهید پرور از خصوصیات اصلی مساجد است گفت: هرجایی مسجدی است خونی از اولیایی الهی ریخته شده است و مؤمن تراز مجاهد به عنوان انسان تراز از دل مساجد ساخته می‌شود.

او افزود: مسجد پایگاه اصلی تربیت انسان است و امیدواریم به مسجد با نگاه انسان سازی توجه شود و مجموعه‌های فرهنگی هم برنامه‌های مضاعفی برای کار بزرگ انسان سازی در مساجد صورت دهند.

حجت الاسلام علی اکبری سازمان دهی در خصوص ایجاد محلات اسلامی به عنوان برنامه مهم فرهنگی و اجتماعی در کشور را اقدامی برجسته دانست و گفت: مسجد پایگاه مهم اجتماعی و فرهنگی است و تربیت انسان مجاهد تراز از دل مسجد و این پایگاه‌های انسان سازی است که نمونه‌های آن را در اقصی نقاط شاهد هستیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات کشور بیان کرد :مقاومت در غزه نتیجه تربیت مسجدی و قرآنی است و ایستادگی و مقاومت مثال زدنی امروز مردم فلسطین نشان از ارتباط عمیق مجاهدان با مسجد و تعالیم قرآن است که جانانه در برابر زور گویان و ستم آنان مقاومت می‌کنند

برچسب ها: مقاومت ، آئین تکریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.